Koraci prilikom reklamacije:
1. Postupak Reklamacije započinje popunjavanjem online zahteva za reklamaciju.
- Online zahtev nalazi se u okviru Vašeg naloga, a možete mu pristupiti odabirom opcije ,,Moje porudžbine”.
- Zatim idite na pregled porudžbine i u okviru nje odaberite opciju povrat (crno polje), selektujete artikal koji želite da vratite i popunite sva obavezna polja u nizu. Prikupljanje podataka iz lične karte vrši se po osnovu zahteva nadležnih poreskih organa, te se eventualno obrađivanje istih podataka vrši isključivo u svrhu reklamacija na kupljenu robu.
- Stranici “Moje porudžbine” možete pristupiti klikom na opciju.
2. Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške na broj +381 60 4555 774
U obavezi ste da pre pozivanja korisničke podrške imate spreman broj vaše porudžbine.
3. Artikal koji vraćate možete vratiti putem kurirske službe City Express. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem telefona na br:+381 60 4555 774 radnim danima od 09:00 do 17:00h kako biste dogovorili preuzimanje pošiljke. Reklamirani artikal se šalje sa naznakom: Concept 53 povrat na adresu:Karađorđeva 53, 11000, Beograd
Odustanak od kupovine
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača kupovina putem naše onlajn prodavnice smatra se prodajom na daljinu. Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz članova 33 i 34 Zakona o zaštiti potrošača (“Službeni glasnik RS”, br. 88/2021.). Jednostranim raskidom kupac se oslobađa ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povrata robe. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca.
Zakon o zaštiti potrošača propisuje da potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja, kao i u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke. Shodno navedenom, odustanku od kupovine ne podležu kupljeni proizvodi kao što su čarape, donji veš, kupaće gaće, kostimi, kao i drugi proizvodi koji ne poseduju neoštećeno celofansko pakovanje na ambalaži i koji su otvarani po preuzimanju.
Prilikom povrata robe koja podlaže pravu na odustanak od ugovora istu je potrebno vratiti u ispravnom stanju, nekorišćenu i u originalnom pakovanju na kome ne sme biti oštećenja. Kupac je dužan da vrati robu trgovcu ili licu ovlašćenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka navedenog roka od 14 dana.
Troškove vraćanja robe i novca snosi isključivo kupac, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.
Podaci koje potrošač unese u Obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu, služe isključivo u svrhe evidentiranja izmena u prometu robe i trgovac ih neće koristiti u druge svrhe. Prikupljanje podataka iz lične karte vrši se po osnovu zahteva nadležnih poreskih organa, te se eventualno obrađivanje istih podataka vrši isključivo u svrhu moguće zamene ili povrata kupljene robe.